Wednesday, 24 August 2011

ehhh.. 5 hari lagi nak raya?

video
hehehe.. assalamualaikum w.b.t semua.. alahai.. tinggal lagi 5 hari je nak raya. macam mana preparation untuk raya? dah siap ke? erm, macam biasa la. aku sentiasa LAST MINUTES punya preparation ~ huhuhu. agak sedih. tapi lagi sedih bila ramadan yang memberi kita makna ni akan melabuhkan tirainya. banyak terbaca dalam surat khabar, kemalangan sana, kemalangan sini. hurmm. pandu lah kenderaan tu berhati- hati ye. ingat orang tersayang. macam selalu. time nak cuti je, mesti budak kelas aku akan balik dulu.. hehehe. ada yang balik jauh ke pantai timur, ada yang balik ke selatan dan yang paling banyak, balik ke utara. hahaha.! di kesempatan ini, aku nak memohon ampun dan maaf kepada mama, abah, sanak- saudara, adik- beradik, kawan- kawan, (pre apologize) hehe andai terkasar bahasa, terasa hati dengan mana- mana perangai aku, mana yang termakan, terpukul, tertengking, termasam muka, dan seangkatan dengan semua TER lah, harap di ampun kan. halal kan makan minum. nak duit raya


Friday, 5 August 2011

.P.u.a.s.A. !

Alhamdulillah.. masuk hari ni, dah 5 ramadan.. Berpuasa jugak aku walaupon GASTRIK.
hehehe. korang yang ada penyakit gastrik 2, jangan la pulak nk ponteng ye sebab aku pon boleh je puasa ;)
yang penting, makan lah ubat tu... psssss! aku pon xmkn ubat, suruh orang plak makan ubat.. hahaha..

5 hari puasa, 5 hari juga lah berbuka bersama2 kawan2... macam2 kerenah ada kawan2 aku ni rupanya.. lawak :D

dalam bulan puasa ni jugak la macam2 masalah nak mai.. acctually bukan la macam2 sangat. cuma ada la 2, 3 masalah je... hehehehe
1. ngan my dad.
2. my beloved boy friend.
3. xde dah kot... hehehe..

xnk la cita masalah kat sini :)
biar lah yang lepas 2 lepas. buat apa dikenang! betul x? :)

esok hari keenam puasa :)
harap2 esok roommate kejutkan bangun sahur ye walaupon aku ni liat sikit nk bangun ^_^











                                                          PEACE yo!