Friday 5 August 2011

.P.u.a.s.A. !

Alhamdulillah.. masuk hari ni, dah 5 ramadan.. Berpuasa jugak aku walaupon GASTRIK.
hehehe. korang yang ada penyakit gastrik 2, jangan la pulak nk ponteng ye sebab aku pon boleh je puasa ;)
yang penting, makan lah ubat tu... psssss! aku pon xmkn ubat, suruh orang plak makan ubat.. hahaha..

5 hari puasa, 5 hari juga lah berbuka bersama2 kawan2... macam2 kerenah ada kawan2 aku ni rupanya.. lawak :D

dalam bulan puasa ni jugak la macam2 masalah nak mai.. acctually bukan la macam2 sangat. cuma ada la 2, 3 masalah je... hehehehe
1. ngan my dad.
2. my beloved boy friend.
3. xde dah kot... hehehe..

xnk la cita masalah kat sini :)
biar lah yang lepas 2 lepas. buat apa dikenang! betul x? :)

esok hari keenam puasa :)
harap2 esok roommate kejutkan bangun sahur ye walaupon aku ni liat sikit nk bangun ^_^











                                                          PEACE yo!

No comments:

Post a Comment